börjar om på nytt

Hej nu tänkte jag börja om lite på nytt med den här bloggen. Fick ju hjälp av Felicia med en ny blogg för jag hade glömt lösenordet till denna blogg och sen vill jag ju ha allt på sidan som jag har på denna blogg och det orkade jag inte fixa men tack för hjälpen ändå felicia. Jag ska lägga upp lite bilder från midsommar någon dag nu och sen börjar jag blogga som vanligt. I måndags åkte vi iväg med husbilen först vet jag inte vart vi åkte med nu är vi iallafall i öland, här är det strålande sol med blåser lite så vi har badat och solat hela dagen. Nu ska jag gå iväg och duscha och sen fixa mig lite. Hoppas ni haft det bra såhär långt på sommarlovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0