god natt.

Hej börjar jag med att säga. Har inte bloggat sen söndag så nu tänkte jag att jag va tvungen haha. Nee men har fått igång datan nu och pappa fixa så att jag har internet. Tänkte berätta om igår, först vaknade vi och fixa lite sen åkte vi till söderköping och hälsa på farmor och farfar som jag inte träffat på länge, sen gick vi på en liten marknad sedan åkte vi in till stan för att hämta Robin för att dra till spedwayen. Vi kom dit ganska tidigt så fick vänta på att det skulle börja men när det väl börja så kom regnet, då blev det uppehåll så fick vänta ännu mer. Vi kom hem ungifär vid halv 11. Idag har vi varit på bio med mina små bröder och pappa, vi såg ice age 4 3D. 
Nu ligger jag i mitt rum och funderar på om jag orkar gå ner och dricka eller inte. Imorgon får vi se vad som händer men nu ska jag snart sova. Godnatt
 
 

Kommentarer
Postat av: IDAAAA

ÅHHHHH VILKA SÖTA TOFFLOR !!!!
HEHE

2012-08-04 @ 20:42:02
URL: http://fakeasmile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0