fullt upp

Ida, Felicia, Julia, Nico, Jag, Nora
 
Hej, jag vaknade kl 8 och nu sitter jag vid datan.
Godmorgon allesammans vaknade vid åtta idag, tidigt tidigt men kunde inte somna om. Jag har ätit frukost och ska snart fixa mig. Just nu sitter jag och pluggar lite till mitt körkort och senare vid ett ska jag och Felicia till staden. Vid sex ska jag och min mamma till Emelie och umgås lite med henne och hennes mamma. Ska berätta om gårdagen. Vaknade ganska sent. vid två åkte jag till körskolan sen vid tre cyklade jag till stan. Mötte upp min mamma och gick till tre affären och lämna in min mobil som är trasig, så nu har jag en lånemobil. Efter det gick vi till intersport och fixade sulor gjorda efter hur mina fötter ser ut, måste ju ha det eftersom annars får jag problem med höften. Efter det gick vi till vero moda och skulle kolla på en klänning men den fanns bara i s och den va förstor. Men jag älska den så dom ringde till alla vero moda i hela staden men den va slut. Så dom tipsa om gina för dom skulle ha en snarlik, men såklart fanns det inga. Så då bestämde jag mig för att gå till baka till vero moda och pröva en annan klänning. Men den blev inte bra. Så då tog jag på mig den första klänningen så hjälpte dom som jobbade där till och fixa och styrde så det blev bra, så jag köpte klänningen ett midje band eftersom den va föliten och en kavaj. Så det blev tillslut den klänningen ändå så nu har jag något att ha på mig på bröllopetlördag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Gustafsson

Jag har börjat med veckansblogg igen och håller på och meddela alla som tidigare deltagit. Det skulle var roligt om du ville vara med :)
http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/august/veckansblogg.html#comment

2012-08-10 @ 23:48:42
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0